Ghid PvP Anti Razbonic

Acest ghid este creat de mine 100% aşa îmi fac eu itemele PvP Anti Războnic,poate nu sunt singurul care îşi face itemele in felul acesta deci nu vreau să aud că am copiat ghidul de altă parte.

Armă - str,pătrunzătoare,critică,semi-om,viteza farmecului.

Coif - Rezistă la foc,semi-om,regenerare pv,rezistă la magie.

Scut - str,şansa de a reflecta atacul corporal,semi-om,şansa de a bloca atacul corporal,imun la necunoştinţa.

Cercei - Apărare două mâini,apărare sabie,viteză de mişcare,semi-om.

Colier - Regenerare pv,critică,apărare două mâini,apărare sabie,max pv.

Brăţară - Pătrunzatoare,rezistă la magie,semi-om,rezistă la foc,max pv.

Papuci - Apărare sabie,apărare două mâini,critică,şansă de blocare,max pv.

Armură - Valoarea atacului,apărare două mâini,apărare sabie,reflectă atacul corporal,max pv.

Eu personal acest ghid îl folosesc şi la duelurile cu sura.

Edit: Am uitat să menţionez ca acest ghid este valabil doar dacă sunteţi Războinic dar în loc de STR puteţi pune DEX sau INT în funcţie de rasă.

Trimiteți un comentariu